Wanneer zijn registraties en transacties zichtbaar in NS Go?

Transacties zijn zichtbaar in je ‘Registraties’. Het verschilt per dienst wanneer de registratie van een rit zichtbaar is in NS Go.

  • Transacties van treinritten zijn na 48 uur beschikbaar.
  • Transacties van bus- en tramritten worden pas verwerkt nadat de dienst de route afsluit. Dit kan tot 60 dagen duren.
  • deelauto-transacties worden één keer per maand met ons gedeeld en vervolgens verwerkt. Dit kan tot 30 dagen duren.
  • Overige transacties op het platform zijn na 48 uur beschikbaar.

Mijn registraties

Wanneer is een transactie van een gemiste in- of uitcheck zichtbaar?

Wij proberen een gemiste in- of uitcheck voor je te herstellen. Dit heeft geen invloed op de zichtbaarheid van je transactie.

Soms kunnen wij een rit niet zelf herstellen. Je kunt de rit herstellen zodra die in ‘Registraties’ staat. Dit kan tot 5 werkdagen duren. Na herstel wordt de transactie aangepast en wordt de transactie zichtbaar. Dit kan tot 12 werkdagen duren. 

Herstel gemiste in- of uitcheck

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 15

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen