Hoe kan ik een voorgeschoten bedrag terugvragen?

  • Ga naar uw persoonlijke pagina in NS Go
  • Klik op "registratie toevoegen"
  • U kunt nu in het venster waar u ritten kunt registreren
  • Klik op "Betalingsbewijs"
  • Laad de bijlage op. Dit kan een treinticket zijn of een parkeerkaartje
    • Let op: de tickets of bonnen dienen altijd voorzien te zijn van een datum, product, en prijs
  • Kies een dienst
    • Als u de dienst niet kunt vinden heeft u vermoedelijk de juiste Self Service nog niet geactiveerd, ga dan eerst naar de "Diensten" pagina en activeer de Self Service die u wilt gebruiken.
  • Selecteer een datum van gebruik en een bedrag van het product
  • Kies een budget
  • Ga akkoord met het mobiliteitsbeleid van uw bedrijf
  • Klik op registreer

Let op: soms zijn er diensten waar u meer informatie dient in te vullen, doe dit naar waarheid en zo volledig mogelijk.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen