HR - Hoe werkt de registratie rapportage?

Hoe wordt de registratie rapportage gemaakt?

De registratie rapportage is een overzicht van goedgekeurde registraties van de medewerker die in het platform worden verwerkt. Dit geeft je de mogelijkheid om controles uit te voeren en vragen te onderzoeken en analyseren. 

Bij het verlenen van deze betalingsoverzichten, houden wij rekening met de privacy van de medewerker. Privéritten en de reistijden bij woon-werk en zakelijk ritten worden gemaskeerd in dit overzicht.

 

Waar vind ik de registratie rapportage?

De registratie rapportage is alleen zichtbaar voor HR gebruikers. Als HR gebruiker ga je in NS Go naar ‘Rapportages’. Je kunt deze downloaden door op de knop te klikken. Deze worden elke maand voor je gemaakt en geüpdatet. 

 

Hoe wordt een registratie rapportage gevuld?

Zodra er een "Payroll" Rapportage wordt klaargezet wordt er ook een Registratie rapportage aangemaakt.

We verzamelen alle transacties die aangemaakt zijn na de vorige payroll.

De registraties groeperen we op Occurrence (datum van gebruik).

Vervolgens gaan we voor eerdere voorgaande periode de registratie rapportages bijwerken, dit betekend dat elke maand registratie rapportages aan verandering onderhevig zijn en de rapporten nooit finaal worden, dit omdat er met terugwerkende kracht registraties aangemaakt worden of er aan support gevraagd is om registraties van langer geleden toe te voegen.

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen