Hoe vraag je een NS-Business Card aan?

  • Bijgewerkt

 

Indien je werkgever de NS diensten ter beschikking stelt, kan je in NS Go naar je diensten pagina gaan en klikken op het NS logo.

Hier kan je het bestelproces voor je NS-Business Card volgen:

- Vink de beschikbare NS dienst aan.

- Kies een abonnement en de gewenste reisklasse.

- Kies de gewenste startdatum van je NS-Business Card.

- Selecteer het budget waarop ritten van de NS-Business Card moeten worden geplaatst.

- Accepteer de voorwaarden van je mobiliteitsbeleid. 

Hiermee heb je je NS-Business Card aangevraagd. 

 

De aanvraag is nu zichtbaar onder jouw "Diensten". De NS-Business Card wordt per post naar het opgegeven thuisadres gestuurd.  Kaarten die worden besteld met startdatum verder in de toekomst, worden niet onmiddellijk verwerkt.

 

Kaart verloren? Vraag dan ook een nieuwe in NS Go.

 

Heb je meer vragen over de NS-Business Card neem dan contact op met de NS klantenservice via het  telefoonnummer  030-3001111;

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen