NS Go in de NS app gebruiken

Glenn van IJzendoorn
Glenn van IJzendoorn
  • Bijgewerkt

Activeren NS Zakelijk account

Je hebt via ons platform een Business Card besteld. Na het bestellen van je NS Business Card ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail om je NS Zakelijk account te activeren. In de e-mail die je hebt ontvangen krijg je een uitleg over het activeren van je NS Business Card en Mijn NS Zakelijk, volg deze stappen eerst voor je verder kan.

  1. Klik op de activatie link in de e-mail
  2. Kies je wachtwoord voor je NS Zakelijk account
  3. Kies welke berichten je wilt ontvangen
  4. Zodra je account geactiveerd is kun je de Mijn NS Zakelijk website sluiten

Inloggen in de NS App

Nu je jouw NS Zakelijk account hebt geactiveerd kan je verder met inloggen in de NS App.

Voor het downloaden van de app ga naar App Store of de Google Play Store. Voor meer informatie kan je ook naar: https://www.ns.nl/zakelijk/ns-app

Als je de NS App opent krijg je een overzichtspagina.

  1. Klik onderin de app op "Meer"
  2. Je ziet nu een nieuwe overzichtspagina met bovenaan een knop om je aan te melden bij "Mijn NS". Klik op deze knop en volg de stappen.
  3. Nadat je een account aangemaakt hebt voor "Mijn NS Zakelijk" en je business card toegevoegd hebt ben je klaar om gebruik te maken van de app.
  4. Klik je weer op "Meer" en vervolgens op "Mijn NS" kom je op een persoonlijke pagina van jouw NS Business Card, hier zie je nu ook een blauwe knop met "Naar Mijn NS Go"

Gebruik NS Go platform in de app

Je kunt vanaf nu NS Go gebruiken via de NS Go widget in de Mijn NS pagina in de app.

Klik op “Naar Mijn NS Go” om NS Go te openen en op de gebruikelijke manier ritten registreren, werkplekken reserveren, of declaraties invoeren.

Tip: Wil je NS Go sneller bij de hand hebben? Zet de NS Go widget op de reisplanner overzicht pagina door op “Widget toevoegen” te klikken en te kiezen voor “NS Go”.

Zijn er vragen over de NS App en vind je het antwoord niet? De NS Klantenservice staat dag en nacht klaar om je vragen te beantwoorden. Vragen over NS Go en het platform kan je altijd stellen aan Support via dit artikel.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen