Wanneer je de melding hebt gehad dat het thuis- of kantooradres is gewijzigd kan dit invloed hebben op de diensten.
Is je thuisadres gewijzigd?
Dit kan invloed hebben op jouw NS-Business Card abonnement. Heb je een Trein Vrij of Traject Vrij abonnement, check dan even met jouw HR afdeling of dit nog het juiste abonnement is voor jou.
Maak je gebruik van ritregistratie voor fiets- of autoritten? Dan dien je je thuisadres te wijzigen in bijvoorbeeld jouw favoriete ritten. Zo wordt je over het juiste traject vergoedt.
Is je kantooradres gewijzigd?
Waarschijnlijk heb je nu een andere werkplek dan hiervoor. Check even of jouw werkplek registratie nog klopt. Zo niet, trek dan even aan de bel bij je HR afdeling.
Ook dit kan invloed hebben op jouw NS-Business Card traject. Heb je een Trein Vrij of Traject Vrij abonnement, check dan even met jouw HR afdeling of dit nog het juiste abonnement is voor jou.
Maak je gebruik van ritregistratie voor fiets- of autoritten? Dan dien je je kantooradres te wijzigen in bijvoorbeeld jouw favoriete ritten. Zo wordt je over het juiste traject vergoedt.
Of misschien wil je wel op een hele andere manier reizen. Check onze diensten pagina om te bekijken wat bij jou past.