Vanaf heden staan de deur-tot-deur diensten als losse services op de NS Go omgeving. Dit om de gebruikerservaring te verbete...
Een NS-Business Card aanvragen doe je heel snel in NS Go. Ga naar ‘Diensten’ Kies bij ‘Alle diensten’ voor ‘NS’ Kies voor ‘N...
Transacties zijn zichtbaar in je ‘Registraties’. Het verschilt per dienst wanneer de registratie van een rit zichtbaar is in ...
Heb je een NS-Business Card met abonnement? En reist er iemand met jou mee in de daluren? Met Samenreiskorting krijgt je mede...
In NS Go kun je aangeven welke ritten je gemaakt hebt. Deze ritten worden vergoed volgens jouw mobiliteitsbeleid. Deze ritten...
Onze registratiepagina is vernieuwd! Om je beter inzicht te geven in je mobiliteit, kreeg de Registraties-pagina een flinke u...
Bestellen, kaart gestolen/defect/kwijt, abonnement
Deur-tot-deur diensten, uitcheck gemist, geld terug bij vertraging, Greenwheels, Check e.a.
Registratie van ritten, werkplekregistratie, toewijzen/verwijderen registraties
Terugbetaling, salarisverwerking en reisreden
Inloggen, thuis- of kantooradres gewijzigd
NS Go, NS app, foutmeldingen
Aritkelen voor HR medewerkers / managers
Kunnen we je helpen met
Hebben we je vraag niet kunnen beantwoorden? Onze support medewerkers helpen je graag op weg!
Niet in de gelegenheid om te bellen? Je kan ook een support ticket indienen.