Hoe voeg ik een medewerker toe?

Het toevoegen van een medewerker uit NS Go kan verschillend zijn afhankelijk van de manier van integratie.

1. Integratie met HR-systeem

Het HR-systeem is leidend als je organisatie werkt met een HR-integratie. Voeg medewerkers toe aan het HR-systeem. De volgende dag komt deze informatie mee via de dagelijkse import naar NS Go.

2. Manueel gebruikersbeheer

Deze feature is alleen beschikbaar voor HR medewerkers en organisaties die handmatig gebruikersbeheer gebruiken.

Is er gekozen voor manueel gebruikersbeheer dan kun je als HR manager in NS Go een medewerker toevoegen, dat kan per medewerker of in bulk via een CSV upload.

Losse medewerker toevoegen

  1. Ga naar HR manager mode
  2. Klik binnen ‘Gebruikersbeheer’ op ‘Nieuwe gebruiker
  3. Vul het formulier in.
  4. Klik op ‘Nodig uit’

De medewerker ontvangt direct een email met uitnodiging om te starten met NS Go.

In bulk toevoegen

  1. Ga naar HR manager mode
  2. Klik binnen ‘Gebruikersbeheer’ op ‘Importeer
  3. Volg de instructies en vul de Excel template met de benodigde informatie
  4. Upload het bestand
  5. Controleer de gegevens en nodig gebruikers uit

De medewerkers ontvangen direct een email met uitnodiging om te starten met NS Go.

Lukt het niet de excel file te uploaden? Controleer het bestand dan op volledigheid en probeer het opnieuw. Blijf je tegen problemen aanlopen, neem dan contact op met je Customer Succes manager.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen