Ik heb een in- of uitcheck in de trein gemist. Wat nu?

Als je een in- of uitcheck hebt gemist, dan herstellen wij je rit automatisch voor je.

Goed om te weten is dat deze service enkel geldt voor NS Treinritten

Kunnen we je eindstation voorspellen?

Ja in veel gevallen is het mogelijk om je eindstation te voorspellen, we corrigeren dan automatisch je gemiste Check-out. We kijken hiervoor bijvoorbeeld naar de check-in die je erna doet. We stellen op basis van het eindstation een ritprijs vast en sturen je een e-mail.

Kunnen we je eindstation niet voorspellen?

Soms lukt dat niet en moet je de rit zelf herstellen. Je kunt de rit herstellen via de link of via Mijn NS zodra die in ‘Registraties’ staat. Corrigeren kan tot maximaal 6 maanden na de reisdatum en maximaal 5 keer per kalenderjaar. Na 5 keer is het mogelijk om via NS klantenservice de rit te laten herstellen, let daarbij op dat dit niet altijd ingewilligd zal worden en klantenservice daar niet toe verplicht is.

Herstel gemiste in- of uitcheck

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 5

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen