Hoe kan ik een abonnement wijzigen op mijn NS-Business Card?

  • Bijgewerkt

Je abonnement wijzigen doe je heel snel in NS Go. 

  1. Ga naar Diensten.
  2. Klik bij ‘Mijn Diensten’ op je ‘NS-Business Card’.
  3. Kies ‘Wijzig abonnement’.
  4. Volg de stappen.
  5. Kies de ingangsdatum van je wijziging.
  6. Accepteer de voorwaarden en ga verder.
  7. Ga naar de kaartautomaat om de wijziging af te halen.
  8. Je nieuwe abonnement gaat in op de gekozen datum.

Verander je naar een Traject Vrij of Trein Vrij abonnement? Dan krijg je een nieuwe, persoonlijke, NS-Business Card (NS BC). Hiervoor moet je een pasfoto uploaden. 

Je ontvangt je nieuwe NS BC binnen zeven dagen op het adres dat we van je werkgever hebben gekregen. Dit adres staat in je profiel

Wijzig je naar een duurder abonnement of duurdere klasse? Dan betaal je soms de meerprijs zelf. Dit is afhankelijk van het beleid van je werkgever. Bij het aanvragen zie je dan hoeveel je uit je budget of salaris gaat betalen.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen