Mijn NS-Business Card heeft geen saldo

Geeft een incheck paal of poortje: "geen saldo"?

Je maakt gebruik van een NS-Business Card, dat betekent dat je reist op rekening. De melding dat er te weinig of geen saldo is mag hierdoor niet voorkomen.

Wanneer er een minbedrag op de kaart staat betekent dat er gereisd is voor de startdatum van het product. Dit kan worden opgelost bij een NS Balie of via de NS Klantenservice

 

Krijg je de melding alsnog, ga na of de NS-Business Card wel actief is. Dit is in te zien in de persoonlijke NS Go omgeving of Mijn NS Zakelijk. Is de kaart niet actief, dan is reizen nog niet mogelijk.

 

Tip: Laad geen saldo op een NS-Business Card, de kaart chip kan hierdoor beschadigen of de kaart kan blokkeren. Wanneer er saldo is geladen op de kaart kun je deze bij een NS Balie laten storneren.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen