OV Selfservice – Handig je OV-kosten registreren en declareren

Met Openbaar Vervoer Selfservice kun je zelf je OV-kosten handmatig registreren en declareren bij je werkgever.

Wil je OV Selfservice gebruiken?

Vraag het aan bij je HR-afdeling om de dienst te activeren.

Zo gebruik je OV Selfservice eenvoudig:

  1. Betaal je OV-kosten zelf en bewaar het betaalbewijs.
  2. Open de NS Go-app en ga naar je Dashboard.
  3. Kies ‘Registratie toevoegen’.
  4. Kies ‘Betaalbewijs’.
  5. Upload je betaalbewijs.
  6. Vul de overige velden nauwkeurig in.
  7. Klik op ‘Opslaan’.
  8. Je ov-kosten worden verwerkt in ‘Registraties’.

Na opslaan worden de kosten ter goedkeuring gesteld en verrekend met je salaris.