Met Openbaar Vervoer Selfservice kun je zelf je OV-kosten handmatig registreren en declareren bij je werkgever.
Wil je OV Selfservice gebruiken?
Vraag het aan bij je HR-afdeling om de dienst te activeren.
Zo gebruik je OV Selfservice eenvoudig:
- Betaal je OV-kosten zelf en bewaar het betaalbewijs.
- Open de NS Go-app en ga naar je Dashboard.
- Kies ‘Registratie toevoegen’.
- Kies ‘Betaalbewijs’.
- Upload je betaalbewijs.
- Vul de overige velden nauwkeurig in.
- Klik op ‘Opslaan’.
- Je ov-kosten worden verwerkt in ‘Registraties’.
Na opslaan worden de kosten ter goedkeuring gesteld en verrekend met je salaris.